Veškeré zde zveřejněné fotografie podléhají autorskému zákonu a není dovoleno je bez mého písemného souhlasu publikovat dále.



čtvrtek 8. dubna 2010

Jahody zasazeny

Tak a je to tu, začíná být krásně, musí se na zahradu začít pracovat. Jen co se doklidí kuchyň, běžím v poslední hodince, co mi zbývá, než vyzvednu holčičku ze školky, na zahradu. Zalít naše nové jahody. Nechali jsme za ně v místním zahrádkářství majland, tak doufám, že vydrží víc než jednu sezónu, ne jako ty předešlé, které jsem vykopala a vyhodila za soumraku do popelnice neb se nemůžeme na nich zbavit plísně skvrnité. Kdo mi poradí, mám postříkat angršty proti padlí? V zahrádkářství říkali, že když to neudělám, tak určitě to padlí mít budou, že tady u nás je to hodně rozšířené. Tak já nevím, člověk chce mít na zahrádce zdravé věci, nechce se mí stříkat chemii, ale na druhou stanu, jestli z toho jinak nic nebude...

3 komentáře:

ivy řekl(a)...

Bez chemických postřiků nic nevypěstuješ,to je moje zkušenost.A už jsi zakoupila hnojivo?Hnojení je taky důležité :-))

Anonymní řekl(a)...

Hnojila jsem. Mám nějaký přírodní granulky :) -ptačí trus s něčím; je to na jahody i rybíz i angrešt. Tak jsem to vzala všechno najednou. Tak se rostlinky těžte na chemii :)))) Ale když to nebudu stříkat na květ, tak by to snad až zas tak vadit nemuselo, že... Ikdyž u těch jahod psaly, že se maj proti něčemu stříkat i na květ... a to se mi teda fakt nechce. A nám už tři kvetou :)))
Jaktík.

ivy řekl(a)...

V květech řádí Květopas,pěknej prevít.Ničit,ničit,ničit.Nebo nebudeš mít jahody,nebudeš a nebudeš a budeš kupovat v obchodě ještě víc chemicky zaneřáděné :-((