Veškeré zde zveřejněné fotografie podléhají autorskému zákonu a není dovoleno je bez mého písemného souhlasu publikovat dále.



středa 18. ledna 2012

co umí a dokáže

Co umí a dokáže - tak se jmenují emaily od http://www.rodina.cz/, které mi pravidelně chodí. Vždy mě pobaví, protože lžou jak když tiskne :) Například když psali, že se "v tomto období všechny děti pohybují kupředu ať už je to jakýmkoli způsobem - lezení, plazení, kolébání, převalování... atd. - tak náš Hyneček se usmíval z jednoho místečka kolem sebe a nic :)
Tento týden taky zabododvali, když napsali : Posadí se samo ze stoje!  PCH PCH! Jak ze stoje? Z jakého stoje???????
Jsou vedle jak ta jedle. Jen v jednom se s Hyndou shodnou, když píšou : "Dítě může protestovat, když ho chcete dát do kočárku nebo autosedačky" Mno, to by mě zajímalo proč zrovna v této větě použijou slovo "může" když řve jak tur a v údaj o posazení ze stoje píšou jako holý fakt. :)
Ještě, že jsem byla dneska na skok u prababi, která od příchodu říkala, jak je ten kluk inteligentní, že je to na první pohled hned vidět, jinak bych si myslela, že máme doma zaostálka.

PS: Umí zašustit pusinkou = svítí, umí ukazovat ukazováčkem, umí krásně jak je veliký, papá a koníka.... Tak jsem ho musela trochu i vychválit, že ano, aby to nebylo jednostranné....

A teď už se budí, tak jdem řádit....pápá

Žádné komentáře: