Pojednání o tom, jak se daří Týně ve škole.
Jen tak ve zkratce:) : Neodevzdává domácí úkoly, pokud k tomu není výslovně vyzvána. Půjčuje pastelky a sama nestíhá vybarvovat. Spolužák, co sedí za ní, jí kope do židle nebo s ní houpe.... A tak dostala od paní učitelky poprvé vyhubováno, že houpat na židli se nesmí. Neřekla, že to s ní houpal Vojtík. Chvíli před tím si totiž na něj chtěla postěžovat, sebrala veškerou svou prťavou odvahu, přihlásila se a paní učitelka si neposlechla, co jí chce říct a povídá jí, že pokud si chce udělat cvičení navíc, tak že může. :) ten den toho Týna moc nevybarvila. Dnes sebrala podruhé odvahu a přihlásila se - to když chtěla paní učitelce říct, že nemá s sebou písmenka "M" a "m" na plnění daných úkolů.... Taky nedostala možnost se vyjádřit a paní učitelka to brala jako aktivitu a vyzvala ji k tabuli... Pak už Týna odvahu na to, aby řekla, že nemá "M" a "m" neměla a tak zas nic v lavici nedělala.
Dnes totálně vybuchla u domácího úkolu (už po druhé), kdy, zatímco kamarádka ho dělala 10minut, Týna 40minut. Napřed vykreslila obrázky v zadání, obtáhla si červeně jedničku od paní učitelky u předchozího úkolu a zasekla se u kreslení koček (ty kreslit měla, ale nelíbily se jí). Následoval křik (z mé i její strany) a až po té bylo dítě schopno kreslit normálním tempem. Odbyla to. Já jen doufám, že za tohle nedostane jedničku, protože by to bylo strašně nevýchovné. V první třídě dostávají jedničku téměř u všech úkolů, ale u tohodle ji dostat opravdu nemá. Jinak by ode dneška všechny úkoly šíleně škrabala, ikdyž by ji to trvalo 3x déle než ostatním (to než si vybarví zadání a popovídá si se svým odrazem v krbových kamnech...)
2 komentáře:
Těžko mi bylo při čtení celé série nedorozumění a neporozumění od paní učitelky.To je jistě Týně líto,ne? A pak má dělat s chutí úkoly,že...
Nemají to školáci jednoduché...
A rodiče také ne :-)
Něco mi připomíná ten okamžik, který předchází tomu, kdy se pracuje normálním tempem:-),
Okomentovat