Veškeré zde zveřejněné fotografie podléhají autorskému zákonu a není dovoleno je bez mého písemného souhlasu publikovat dále.



pondělí 22. března 2010

Je tu jaro!!!

Je tu jaro!!! Jak to poznám? Sedím venku s kafem na paletě od kdovíčeho a hřeju se na sluníčku. Vůbec mi není zima. Dokonce i vánek je mi příjemný, nestudí. Je krásně, musím přivírat oči. Na protější stěně, na baráku, se vyhřívá alespoň 20 much ve světlém pruhu slunečních paprsků. Taky se jim to, holkám, líbí. Libují si, sem tam zabzučí a zase usednou a vyhřívají ta svá ztuhlá křidélka po zimě. Zahrada vypadá po zimě hrozivě, ještě se nevzpamatovala z jarního tání, ale sem tam už vykukují poměrně dost velké lístečky cibulovin. Sama jsem zvědavá, co z nich bude, protože si už nepamatuju, co jsem kam na podzim zasadila. Stromky se daly do pučení, budeme je muset co nejdříve zastřihnout, jen jestli to Fero stihne nastudovat, jak se to má správně dělat... Fero je taky z jara úplně vedle, pořád dělá něco venku. Co se dá, tak pracovní dobu si plánuje víc v garáži než u počítače a například už odklidil známky zimy z pískoviště. Jen naše Týnka má neustále nudli u nosu a tak si jara užívá pomálu, snad brzy bude fit a bude si ho moci s námi doslova užít plnými doušky čerstvého jarního vzdoušku.... Je to paráda!

2 komentáře:

K. řekl(a)...

Souhlas, je to paráda!!!

Anonymní řekl(a)...

Hurá, hurá, včela mi lezla po ruce a sluníčko šimralo v nose. Ptáci se překřikovali až do večera a pak se všichni najednou domluvili a bylo ticho. Jen žáby kuňkaly.
Puzeni pudy půjdou po pěšině plodit pulce:-))
Zdeňka