Veškeré zde zveřejněné fotografie podléhají autorskému zákonu a není dovoleno je bez mého písemného souhlasu publikovat dále.



pondělí 17. ledna 2011

Kontakt

Mno, kdyby mi někdo poslal kontakt - maila na někoho, kdo by mi poradil, jak to správně se sociálkou zařídit, aby byl nástup dle pravidel, tak by mi udělal radost :)

Dneska mě řekli, že chlapeček není ani velký, ani malý, že je akorát. Jak je to možný? S takovým břichem? A pak mi říkala všeobecná, že se můžu těšit ke stáru na cukrovku - takže hurá - si ještě užít cukru než to přijde :-))))))) Ale ono to tak horké nebude, teda alespoň podle motolských MUDRlantů :)

Hezký večer všem!!! papa

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Hlava mi zalézá do krku, jak se kaju a oči vylézají z důlků, jak se divím, že jsem zapomněla. Ale už jsem to napravila:-)).
Hádej, kdo to píše?

Ipsilonka řekl(a)...

Dobrá zpráva, mít všechno akorát:-).

Anonymní řekl(a)...

Tak super, ze je kloucek akorat:-).Pendula