Veškeré zde zveřejněné fotografie podléhají autorskému zákonu a není dovoleno je bez mého písemného souhlasu publikovat dále.



neděle 9. ledna 2011

Sebeúprava

Včera jsem vytřídila fotky za poslední rok a byla jsem na sebe hrdá. Dnes jsem si přebrala desky s dokumenty a taky jsem vyházela ty se starším datem, připravila podklady na daňové přiznání a vyplnila nějaké formuláře. V zápalu toho, jak mi to všechno jde, jsem si říkala, že bych měla také udělat něco pro sebe a tak jsem se do toho dala.

To jsem ale netušla, že to bude ta nejnáročnější a nejnepříjemnější práce z celého dne. Jen jsem si chtěla připadat upraveně. Všechno mi trvalo tak dlouho! A nejnáročnější ze všeho bylo - ostříhat si nehty na nohou... Chápete? Já tam nedosáhla! Protože zatímco přes záda mám nějakých 45cm, tak přes břicho to už dělá o 20cm více. A naše malá Týna mi pak alespoň vyfoukala vlasy. Zlatíčko...

Zlatý sezení a třídění...

Jo a Štěpánka má neštovice, byly jsme u nich ve čtvrtek a v sobotu už byla celá puntíkatá. Tak jsme v očekávání...

3 komentáře:

Ipsilonka řekl(a)...

Týna je fakt zlatíčko. No a s těmi nehty na nohou je šance, že se tam po čase zas dosáhne. Teda u někoho.

ivy řekl(a)...

A proč radši nepřiložíš fotku?
Nemyslím těch ostříhaných nehtů,ale vyfoukaných vlasů...

Jaktík řekl(a)...

páč jsem z toho tak utahaná... že mi to vůbec nesluší :)