Veškeré zde zveřejněné fotografie podléhají autorskému zákonu a není dovoleno je bez mého písemného souhlasu publikovat dále.



úterý 1. února 2011

? dortík versus mandarinka ?

Tak mě to období bez cukru nějak zmohlo. A konečně jsem se pořádně napapala sladkého :)  a bylo mi to jedno, ale pak mi to nedalo a stejně jsem vzala glukometr a změřila se. S očekáváním něčeho děsivého jsem se pomalu bála kouknout na výsledek - ale byl překročen jen o jednu desetinu!!! (což je u některých jedinců ještě považováno za normální) Jak je to možné?!?!?!?! Má mi přece vadit cukr!! a toho jsem snědla - ehm... - řekněme dostatek :) a to jsem si jindy dala 2ks mandarinky a přeťápla skoro o dvě celá čísla - to už je bez 0,5 na inzulín. No, nebudu Vás zatěžovat detailama, bylo to moc dobré, užila jsem si to, ale teď teda opravdu nechápu, co můžu a co ne :))) škoda, že už budu muset ve čtvrtek ten glukometr vrátit, třeba bych našla ještě někde nějaký dortík, který mi s cukrem nezamává :))))

2 komentáře:

Ipsilonka řekl(a)...

Jaktík si dal dortík:-). Asi to prostě potřeboval, bylo nutno ho doplnit. To muselo být po tak dlouhé době úžasné!

ivy řekl(a)...

Mlsat bez výčitek svědomí musí být nádherné,moc ti to přeju :-)
A hlavně ti přeju a věřím,že tento problém již zakrátko zcela zmizí ...