Veškeré zde zveřejněné fotografie podléhají autorskému zákonu a není dovoleno je bez mého písemného souhlasu publikovat dále.



čtvrtek 17. února 2011

A je tam :)

Včera si Kristýnka zpívala cestou ze školky, když šly s taťkou. Pak přišli domů a taťka říká: "Zazpívej mamince" a Týna vydala něco jako "gchlac gchlalalal gchla". Tak jsem řekla, no dobrý.... :) A dneska večer před spinkáním si Týna zazpívala: "Tla tla, tRalala, tRalala.... slyšíš mami? Tlalala, tRa tRa tRalala. Poslouchej maminko - kRáva... (hihi hrozný smích a raodst, že se ji to povedlo)... traltratra tlatlatla...  a rrrrrrr a rrrrrrr .... to to dlčí, slyšíš to rrrrrrrrrr....  čimčáRáda čim! Slyšelas? Slyšelas to?  Já už umím zíct to "gl"  " No to víte, že jsem slyšela, to bylo radosti, že nám z toho nešlo usnout :)

3 komentáře:

Ipsilonka řekl(a)...

GRatulujeme ke kRásnému eR:-)). SupeR!!! BombRa! Tedy bombRa jsou znaky na obRázku, kteRé zkopíRuji do Rámečku, abych zveRejnila komentáR:-)

ivy řekl(a)...

Tralala tralala já mám taky radost,že máte tak šikovnou holčičku :-))

Anonymní řekl(a)...

Super, akorát k pátým narozeninám:))