Veškeré zde zveřejněné fotografie podléhají autorskému zákonu a není dovoleno je bez mého písemného souhlasu publikovat dále.



pondělí 1. srpna 2011

Tomu nerozumím...

Tak si představte: na jednom okně mám květináč s orchideou (jak se orchidea skloňuje?) a květináč s gerberou. Mám v láhvi namíchané hnojivo na orchidej, jednou za 14 dní ji přihnojím a protože jsem lenoch línej, tak místo normální zálivky cmrndu to hnojivo i na gerberu. A vidíte, jak na tom holky jsou...

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Ta gerbera je nádherná !!!
A orchidejce příště dej nášup a uvidíš jak bude tropit přímo divy.
Já ti pošlu naši přebornici na ukázku.

ivy

Anonymní řekl(a)...

No a to ta gerbera kvete letos už podruhé! Jaktík.

Tenisák řekl(a)...

Nám se zase zbláznil Ibišek. Co s ním budeme dělat, to opravdu nevím.

Anonymní řekl(a)...

Jaktíku, musíš mi prozradit, jak se jmenuje to hnojivo na orchideje? Já mám totiž také gerberu a ona nekvete:-)).
To samé (ne)dělá můj ibišek. Poraď, Tenisáku.
ips

Anonymní řekl(a)...

Klidně ti odleju, mám toho dost.