Veškeré zde zveřejněné fotografie podléhají autorskému zákonu a není dovoleno je bez mého písemného souhlasu publikovat dále.



pátek 30. září 2011

Na co všechno nepřijde:)

Dneska jsem Hynečka zanedbávala, však to taky náležitě dával téměř neustále najevo brekem. Chudinka malý. O to ale víc dováděl navečer, kdy už jsem se mu mohla plně věnovat, byl strašně rád, řechtal se a předvedl další ze svých nových kousků. Teda ten mě nepřestane překvapovat! Představte si, že našel způsob, jak se pohybovat směrem dopředu! Ale ne plazením nebo lezením klasickým, nýbrž na zádech! Leží na zádech, skrčí nožičky, zapře se o podlahu a odrazí a znovu a znovu až je tam, kde potřebuje! Je to možný??? Sice je to pořád velmi nepraktické, ale furt lepší než se od věcí vzdalovat :)

A Týna přišla na jednu věc. Myslím, že netřeba komentáře :
"Já nevím, kde to mám, to mi asi Hyneček někam zasoukal."
"Já bych to nedělala, ale on se tomu Hyneček smál, tak jsem musela....." apod :)

1 komentář:

Ipsilonka řekl(a)...

To je hezký:-)