Veškeré zde zveřejněné fotografie podléhají autorskému zákonu a není dovoleno je bez mého písemného souhlasu publikovat dále.



pátek 21. října 2011

Radosti 1. - Hlavně pozitivně:)

Tak já se s váma taky podělím o radosti:) Tak já mám radost, že ač je zima a mrzne, a já v tomhletom ošklivém, vlezlém, nepříjemném počasí, kdy mám marodnou dceru samotnou doma (mám o ni strach) a musím uspávat Hyndu v kočáru po poli neustále sem a tam zmrzlá jak rampouch, kdy každou chvíli spadne korbička kočárku vzad tak, že to H probudí, tak přesto všechno mám taky radost. Já mám radost, že když na téhle nepříjemné ranní povinné procházce vjedu do hovna, tak že je zmrzlé a lehce ho z kolečka odloupnu:)

A taky mám radost z návštěvy u naší paní zubařky, neboť ačkoli jsem tam k ní šla pro to, že mě bolely dva zuby, tak na nich prý žádné kazy nemám, ale vyvrtala mně jiný zub, který mě sice nebolel, ale mám radost, protože mi na to dala slevu. Blbé je, že stále nemůžu teplé, studené, sladké na ty dva zuby, co žádné kazy nemají, ale tím si tu radost z té slevy kazit nebudu.

1 komentář:

Ipsilonka řekl(a)...

Už jsem se dlouho takhle nezasmála. A pak jsem to četla muži, a musím říct, že jeho jsem ještě neviděla takhle slzet smíchem. Piš Jaktíku dál, třeba se pak s nakladateli netrhnou dveře.
Ipsilonka