Veškeré zde zveřejněné fotografie podléhají autorskému zákonu a není dovoleno je bez mého písemného souhlasu publikovat dále.



pondělí 24. října 2011

Radosti 3.

Dnes mi udělalo radost a trochu pro svou neobvyklost mě překvapilo, že jsem potkala mého dědu ve městě. Také to, že si Týna pohrála se svým kamarádem z dětství, ikdyž se ze začátku oba dva z podivného důvodu před sebou styděli. Radost mi taky udělalo to, že když přišel manžel domů, tak se na nás na všechny usmál. A to opravdu ještě nemohl tušit, že měl připravenou k jídlu svíčkovou :)

2 komentáře:

Ipsilonka řekl(a)...

Taky bych si přála, aby se na mě manžel víc usmíval. Často mám pocit, že mě nevidí. Něco jako: "Pane doktore, já mám problém. Všichni mě ignorují." A psychiatr řekne: "Sestro, zavolejte dalšího.":-)))

Jaktík řekl(a)...

Taky to u nás nebývá zvykem :)