Veškeré zde zveřejněné fotografie podléhají autorskému zákonu a není dovoleno je bez mého písemného souhlasu publikovat dále.



sobota 22. října 2011

Radosti 2.

Také vnímám rozdíl mezí "mám radost z" a "potěšilo mě", navíc bych to ještě rozšířila o "mám pocit, že jsem udělala radost", abychom si uvědomili, jak často jsme schopni někomu tu radost udělat:)

Tak mě potěšilo, že se očividně tři paničky z naší vesničky cítí tady u nás pravděpodobně velmi dobře, neboť vycházejí ven v pyžamu (brrrrr). Jedna mává svému muži, když odjíždí autem, jiná si hodila na sebe jen svetr s vestou a šla vyvenčit psa a třetí volala od dvěří na svého muže, co nemá zapomenout koupit:) No vyšli byste v pyžamu mezi lidi třeba na sídlišti? Takže se tu musí cítit dobře.

Měla jsem radost, když mi Týna přinesla boty, když viděla, že mi není nejlíp a mám pocit, že udělám manželovi radost až se vzbudí, až mu řeknu, že se vybírat nový kočárek nejede, neboť mi je tak blbě, že bych stejně nebyla schopná vybírat..

1 komentář:

Ipsilonka řekl(a)...

Tak jsem se sem šla zase zasmát a ono Ti není dobře:-(. Že by viroza?