Veškeré zde zveřejněné fotografie podléhají autorskému zákonu a není dovoleno je bez mého písemného souhlasu publikovat dále.



středa 10. února 2010

Jak čistit sklokeramickou desku.

Už jsem Vám vyprávěla, jak jsem si koupila v DMku ten zázračný přípravek na mytí sklokeramické desky? Koupila. A čistila podle návodu. Nutno říci, že některé návody tím, jak jsou překldádny do češtiny, mají trošku kostrbatou skladbu věty. Tak tedy jsem postupovala dle jednotlivých bodů : Nanesla na povrch, rovnoměrně rozetřela, nechala působit, posypala kuchyňskou solí a utřela do sucha. Ještě jsem si říkala, jak to mají vymakaný, že ta sůl asi působí na ty nečistoty jako rozpouštěč a možná ještě jako takový peeling. Po půl roce jsem četla návod znovu. V návodu bylo nechte působit a do sucha utřete kuchyňskou rolí:)

1 komentář:

Ipsilonka řekl(a)...

Jojo, takové překldádny text, to je njegdy poštěníčko:-))))