Veškeré zde zveřejněné fotografie podléhají autorskému zákonu a není dovoleno je bez mého písemného souhlasu publikovat dále.



středa 24. února 2010

Tak zítra peču další

A na sobotu mám další dortík, ale v sobotu nebudeme doma, pravděpodobně pojedeme na Václavák do muzea než ho zavřou....Takže ho musím upéct v pátek večer a v sobotu odpol po návratu jen do aranžovat (nebo v pátek večer?) To ještě nevím. Bude to můj první pařížský dort na objednávku podle představ někoho jiného, jen zdobení je na mně. Tak jsem zvědavá, jak to dopadne.... A už se na to těším!

Zítra hlídáme holčičku se zlomenou nožičkou, tak to bude zajímavé... Taťka není doma, tak snad mě holky neumoří a na to pečení mi zbyde čas, energie i chuť.

Jen škoda, že ho neochutnám.... :) Ale vyfotím určitě...

2 komentáře:

ivy řekl(a)...

Nemám slov...Talentem,trpělivostí,ani pílí jsem nebyla obdařena.Naštěstí jsem si už zvykla a nezávidím.Kdybych měla blog,tak bych na ukázku nafotila guláš s těstovinama,který jíme už 3 dny :-D

Jaktík řekl(a)...

Já mám hlavně tu trpělivost. Takže když se něco nepovede, klidně to zas vyndám, přepracuju a zkouším znova. To víš, že kdybych chodila utahaná z práce, že bych se s tím nepiplala a asi bych to ani nedělala, ale takhle mě to baví. Snad nic nezvořu,když je to pro cizí...