Veškeré zde zveřejněné fotografie podléhají autorskému zákonu a není dovoleno je bez mého písemného souhlasu publikovat dále.



pondělí 13. června 2011

19. Hromádky.

Naše koupelna. Je opravdu malinká. Naše Týna už zas tak malinká není, aby věděla, že po vykonání potřeby se má spláchnout a že špinavé prádlo se nesrolovává jen tak z nohou a nenechá volně spočinout na zem, ale že se háže do koše na prádlo. Připadá mi, že pořád po někom něco uklízím. Kousek od této hromádky leží totiž podobná (z oblečení:) tentokrát větší velikosti) a občas leží takové hromádky i na terase u bazénu, ale s tím už nic nenadělám. Hromádky tam nějakou dobu nechám, v naději, že se uklidí. Neuklidily. Posílám před spaním Týnu po sobě uklidit stolek s pastelkami a do koupelny výše uvedené oblečení. Uklidila, ale po kontrole jsem zjistila, že na stole nechala jednu pastelku a v koupelně pod záchodem jednu ponožku! Asi abych se nenudila.

3 komentáře:

K. řekl(a)...

jeje,takovych hromadek mivam poviceru, jen pockej, take ti pribude:-)).

No jo, zena je sberac a muz lovec, tak nejak, ne?:))

Ipsilonka řekl(a)...

Je to nekonečný příběh. Hynečky či Týny už doma dávno nemám, ale hromádky se objevují stále. Dokonce jsem se několikrát přistihla, že už také hromádkuji.

Anonymní řekl(a)...

No jo, já taky takhle jednu hromádku nechávala v koupelně (byly to slipy) v domnění, že se něco změní ... - tak dlouho, až je můj drahý považoval za hadr a umyl si s nima boty. Takže raději sbírám :-)
teta Jiřka