Veškeré zde zveřejněné fotografie podléhají autorskému zákonu a není dovoleno je bez mého písemného souhlasu publikovat dále.



pátek 17. června 2011

22. TEĎ ne a Právě TEĎ

Možná bychom se  měli zamyslet nad tím, jak často říkáme (nejen) svým dětem větu "Teď ne" nebo "Teď to nejde", "Teď nemůžu", "Později", "Jindy". Ono semůže stát, že se z toho "Později" vyvine tak dlouhá doba, že už to ani nemá cenu uskutečnit, povědět, udělat, atd. Například pro svoji dceru si strašně moc přeju domeček na zahrádku, jsem přesvědčena, že by si vyhrála, ale bylo mi zakázáno jí ho pořídit, neboť ho manžel udělá. Kdy? Později. Týně je už pět let pryč, tento rok jsem zas dostala vynadáno, že jí chci domek pořídit, neb jej pry manžel udělá. Kdy? Teď ne. Místo toho ji udělal houpačku, o tu mu nikdo neříkal, ale je jednodušší na výrobu. Udělal ji sice moc pěkně, ale... Ale kdy přijde na řadu domeček? Jindy. Ale to už si ho Týna neužije tak, jak by si ho užila práve TEĎ nebo jak by si ho bývala mohla užívat už před rokem. Někdy bychom měli hodit práci za hlavu a pro své blízké udělat něco právě TEĎ mimo plán. Já vím, někdy to prostě nejde... Domeček se stáví dlouho... Ale já Vám právě TEĎ zvěřejňuji svou fotku s Hynečkem, pořízenou na samospoušť neboť manžel neměl neustále "právě teď" čas, aby mě, vyfotil jako novopečenou maminku od pobytu z porodnice s Hynečkem. Zítra to bude 16 týdnů, co se Hynda narodil a já mám konečně svou fotku s prďouskem, díky samopřičinění. Týnu jsme fotili při koupání při každém "výměsíčí", Hyneček není vyfocen, neboť v době koupání seděl tatínek zrovna na terase, protože "Práve teď nemohl". Některé okamžiky, které mohly vzniknout právě TEĎ  už nikdy nedoženeme.

(Foto bylo odebráno)

PS: Koukněte dolů na stránku, tam je odkaz na fotoateliér, dělají tam prý moc pěkné fotky:)
Taky tam zajdem, ikdyž to nebudou fotky z běžného života...

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Bohužel i jinak docela hodný manžel a tatínek často nemůže :-(
A já nevím, co přesně tím sledují.
Ale vím, že česká žena je statečná a ví si VŽDYCKY rady a umí si i pomoci :-)))
Sluší Ti to
Jarmila