Veškeré zde zveřejněné fotografie podléhají autorskému zákonu a není dovoleno je bez mého písemného souhlasu publikovat dále.



úterý 7. června 2011

Pracovní relax

Zpráva pro Jarči blog - Nelze k tobě vkládat komentáře, nemáš tam možnost anonymního okomentování a jinak to v poslední době nejde - nevím teda v čem je chyba...


Hyneček byl včera na 3měsíční prohlídce - toto letí! Váží téměř 6kg a naměřila mu neuvěřítelných 64cm! A dostal dvě injekce. Byl statečný a u maminky se hned ztišil. Pak celý den pospával až do večera, v noci měl horečku a dnes taky, bylo mi ho líto, ale na druhou stranu jsem si to trošinku, musím přiznat, užívala. On totiž byl strašně znavený, malátný s těžkýma ručičkama, malinkatýma očičkama, v podstatě se budil jen na papání. A tak jsem toho dneska zvládla moře - dole úklid, vytření; nahoře u Kačky úklid, vysávání, výměna ložního prádla, na zahradě ostříhat a zalít kytky, udělat si pedi a manikůru, udělat holčičkám (přišla Klárka na návštěvu) bojovku-šipkovanou po Zahořanech, dojít do školky, záhrát si s holkama, napsat starostovi, udělat si caro a vypít ho teplé!!!!! (jindy je buď studené vlivm řevu Hynečka nebo jej naopak zhltnu, že o tom ani nevim) vyžehlit všechny plíny co vlastníme + další prádlo, ještě mě čekají další dvě pračky, ale na ty už je mi iopravdu moc velké vedro...V podstatě jsem se nezastavila, ale je mi dobře. Na¨večer už byl Hyneček bez eploty, takže přepokládám, že zítra nám začne normální režim. Jo ale mít tak jednou za měsíc takovédle volno na úklid, sebeúpravu a holky, to není špatné... Musím se už s Vámi rozloučit, přece jenom musím jít brzy spát, co kdyby Hyneček zítra startoval zase ve svých oblíbených 04:00 hodin ráno a  dnes musím stihnout ještě jednu věc - mám totiž v lednici nealko pivečko :)Dobrou noc a všem samé krásné dny, jako jsem měla dnes já....

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

parada, tak at je hynecek ok a necha ti vice takovych dnu!
K.

Jarmila řekl(a)...

Na to vkládání se musím podívat. Ale až zítra, dneska už nechci číst žádné návody.
Hyneček je moc šikovný a Ty ale taky!!! Je fakt, že každý spánek dítěte je malá dovolená. Když jsem měla malé děti, snažila jsem se mít všechno co nejdřív hotové a pak jsem je dala spát a četla jsem si. Tenkrát mě to bavilo. Teď radši spím :-)

Anonymní řekl(a)...

Spánek je nejlepší medicína :-)Dnes si ho dopřával Hyneček a zítra bude už jak rybička.Jen by tu medicínku taky někdy měl dopřát tobě :-))

ivy

Ipsilonka řekl(a)...

Teda to byla smršť! Občas se to povede a dodá energii. A pivečko jsem si dnes dala taky, Hoegarden.