Veškeré zde zveřejněné fotografie podléhají autorskému zákonu a není dovoleno je bez mého písemného souhlasu publikovat dále.



čtvrtek 21. ledna 2010

Večerní kávička ve městě

Tak jsme s Mařkou vyrazily do města na kávičku. Nejprve jsme si objednaly u servírky kávičku a dortík. Slečna nám přinesla kávičku, ale dlouho nenesla dortík (no, 15 minut určitě ne) a obsluhovala jiné hosty. Po přečtení meníčka jsme se rozhodly změnit objednávku z dortíku na pohárek, zavolaly jsme si tedy servírku a Mařka se jí mile ptá: "Prosím, Vás, připravila jste nám už ty dortíky?" Slečna se na nás podívala a se sladkým úsměvem nám kysele povídá: "Já jsem na ně ale nezapomněla". Takovou odpověď Mařka nečekala a natolik ji to odzbrojilo, že už si netroufla zeptat, zda objednávku může změnit. Smutně jsme hleděly na slečnu jak hbitě z podpultíku vyndavá talířky a právě na ně nandavá dortíky. Nu což, tak zmrzlinka nebude.
Mařka byla naštvaná, až z toho měla sem tam tiky. Když jsme dojedly a dopily, pročítaly jsme si meníčko dál, narazila jsem na zajímavý nápoj - Horké mléko s koňakem a medem - "Mňam!" řekla jsem hlasitě. Ale Mařka mě hned zastavila, že prý "Mno... mňam???". "No jo", uznala jsem, "není to vhodný nápoj, mlíko s medem - to bych mohla na zpáteční cestě usnout za volantem". "To jo", řekla Mařka. Po delší pauze následoval výbuch smíchu. Už ani nevím proč.
A tak jsme pročítaly dál, až jsme došly úplně na konec meníčka a tam byla věta, "Pokud po zaplacení neobdržíte účet, jste naším hostem.", které jsem nerozuměla, ale Mařka mi ji vysvětlila - ještě, že tam byla. Jen se trochu přeslechla a proto mi radostně vysvětlovala, že když se dostatečně opijem, že to máme zadarmo. Rozuměla totiž : "Pokud po zaplacení neudržíte účet, jste naším hostem." Ještě, že se to nakonec vysvětlilo včas....
Pak jsme v zápalu štěstí a radosti, že jsme venku po setmění vyrazily do jediného ještě otevřeného krámku utratit zbytek přidělených financí - do DM a tam jsme zakoupily velmi pěkné Tchibo háčky na dveře. Mně se, bohužel, barevně vůbec nehodí a tak jsem byla naštvaná, ale to ještě není nic oproti Mařce, která mě teď psala, že ty její háčky se daj pověsit jenom na tu stranu do chodby. Tak doufám, že ji to moc nezkazilo jinak doteď krásný večer.

3 komentáře:

K. řekl(a)...

:-))))nezkazilo, takovej zupanek na chodbe se dobre vyjima:-))).

Božena řekl(a)...

Teda holky, Vás někam pustit.. a jak to dopadlo s tím účtem - obdržely jste jej od té přetížené slečny? -no já bych se možná neudržela..
A co se týká háčků, nejste nějak moc náročný? háčky zjevně udrží župánek a vy byste chtěly ještě oku lahodící barvu a umístit v koupelně chi chi!

Jaktík řekl(a)...

účet jsme, bohužel, obdržely :)))