Veškeré zde zveřejněné fotografie podléhají autorskému zákonu a není dovoleno je bez mého písemného souhlasu publikovat dále.



úterý 5. ledna 2010

Vodejdi vod něj

Dnes jsem měla v plánu sem umístit fotku mého nového parního hrnce. Rozjela jsem se odpoledne do města s přesvědčením, že si jej domů přivezu stůj co stůj. Naneštěstí stál opravdu dost, o mnoho více než v internetových obchodech a tak jsem si žádný domů nepřivezla.
Uvařila jsem tedy jen obyčejnou rajskou omáčku, která se ovšem v naší domácnosti umístila na vrcholku žebříčku oblíbených jídel (zvláště když jsou jako příloha dinosauří hřbety). Zvažovala jsem i dokumentaci této mňamky, ale sbíhaly se nám všem sliny tak, že jsem radši výstup do patra pro fotoapaát neriskla, aby taky něco pro mě zbylo.

A hláška dne? "Mami, vodejdi od něj a pojď ke mně"
(Voláno z dětského pokojíčku na maminku sedící právě u počítače)
Takže se loučím, mějte se a zase někdy na sepsanou!

4 komentáře:

K. řekl(a)...

A vodešla jsi??:-). Hm dinosauri hrbety, to nam nekdy musis uvarit:-))).

Božena řekl(a)...

No prosím a teď nevím jak vypadají dinosauří hřbety plovoucí v rajské omáčce, ale chápu, že zdržení s foťákem mohlo způsobit, že bys je neviděla už ani ty:-)

ivy řekl(a)...

To u nás se dinosauří hřbety podávají pouze ke svíčkové :-)

Jaktík řekl(a)...

Teď se asi trochu ztrapním, když vysvětlím, co to jsou dinosauří hřbety, ale abyste nežily v mylné představě, tak to jsou těstoviny - kolínka, jenž mají jednu stranu ostnantou, (kdo si to neumí představit, prodávají je za babku v Lidlu).