Veškeré zde zveřejněné fotografie podléhají autorskému zákonu a není dovoleno je bez mého písemného souhlasu publikovat dále.



pondělí 4. ledna 2010

Idiot

Už nyní je mi jasné (a pravěpodobně i vám), že ze mě fotograf nebude. Budu spíše takový spisovatel. Má to několik důvodů. 1) - není to náročné, 2) - uvolňuje to napětí a 3) - baví mě to. Má to taky své výhody - Kdo by se například nechtěl pochlubit výroky svého milovaného potomka? Dnes po prvním dni ve školce po vánočních prázninách mi například má drahá dcerka řekla: "Mami, ty jsi idiot". Nyní spadá do věkové skupiny, kdy si takové výroky může ještě dovolit, dokonce mě to zatím i pobaví. Za takových patnáct let se mi při pronesení stejné věty pravděpodobně udělá sucho v ústech. Samozřejmě, že jsem jednoduše vysvětlila, co to je za slovo a kdy se (ne)používá a otázala se, kdo jí takové slovo řekl. Kristýnka to práskla na bratránka: "Mates, my jsme si totiž s Matýskem hráli na idioty." To bych teda opravdu chtěla vidět, jak se taková hra hraje, budu se muset otázat Matesovy maminky.

Takže focení házím na hřebíček, rozhodla jsem se, že budu fotit maximálně jídla, která se mi opravdicky povedou a budu si o nich myslet, že bude stát za to zveřejnit recept i s fotografií (původně jsem měla v plánu vyfotit každý můj stvořený pokrm, ale asi by vás zarazila (nejen) četnost mých příspěvků a některé slečny či paní by mohly této informace využít, litovat mého manžela a doslova ho ulovit na vařenou nudli, takže od toho taky upouštím).

Nevýhodu vidím v tom, že ne každý má naladu se po večerech pročítat horou textů. Mno, ale to mě nevadí, přijďte na moje stránky, až se budete nudit nebo až budete chtít najít inspiraci na nějakou pochoutku.

Papa J.

3 komentáře:

Božena řekl(a)...

tak tady nedočkavě vyhlížím fotku a vidím jen písmenka - ale dost mě pobavily, hra na idioty mě též zaujala a začnu se pídit po pravidlech, možná by nebylo od věci si čas od času zahrát :-). Jinak musím říct, že se tedy těším na příležitostné foto pokrmů a slibuji, že pokud budou některé nápady použity, tak pouze k "utažení" vlastního manžela, ale na nudli to bohužel nepůjde, proto bych prosila o nějaký vkusný masitý pokrm, nejlépe obalovaný a smažený v co nejnezdravějším tuku, Děkuji, držím palce a doufám že budu nalézat pravidelné příspěvky!!
Boženka z Liberce

Jaktík řekl(a)...

Jo, Boženko, jenže tvoje kuchařské umění asi ničím netroufnu, ledaže by to za mmne udělal parní hrnec, jenž si chci v brzké době pořídit...
(To je co - začalo to obyčejným hrncem, tlakový hrnec, pak fritovací hrnec, římský hrnec a teď ještě parní a nově i pomalý hrnec. Jsem zvědavá co přijde příště...)

K. řekl(a)...

Ale Boženko, pamatuji, jak si u nás onehdá Váš Lojza přidával těstoviny s dýní, mrkvičkou a jinou zeleninkou!! Takže pozor na vařenou nudli!!