Veškeré zde zveřejněné fotografie podléhají autorskému zákonu a není dovoleno je bez mého písemného souhlasu publikovat dále.



úterý 5. července 2011

4 měsíce

Tak a Hynečkovi je čtvrt roku! Toto letí!

Vyslechla jsem si rozhovor Týny a Verunky.
V - Jsme měli besídku ve školce a teď už půjdu do školy
T - Já vím, šla jsi jako první
V - A za mnou Maltin (neumí říct R a říká místo něj opravdu čisté L bez náznaku snahy po jiném písmenku)
T - Já tam měla bratránka Matese
V - Jé, toho já miluju....  Týno, víš, co já vím o tvém bláchovi?
T - Ne.
V - Že už pásl ovečky
T - Spíš asi koníčky myslíš, ne?
V - Hm, asi jo. A kolik jich pásl?
....
- a mám dvě pouzdla do školy na jídlo, jedno je s Lamou a jedno s Lamíkem
- to neznám Lamu a Lamíka
- s Lamou a Lamíkem
- to je z nějaký pohádky?
- ne, to je z leklamy
- z jaký?
- na máslíčko v klabičce

Verunka bude mít zřejmě reklamní boxy na svačiny od Ramy:) Napřed jsem si říkala, že je prima, že má dva, že když jeden náhodou zapomene ve školce, že hned nebude muset maminka letět shánět druhý, pak mi ale došlo, že možná bude nosit Lamíka s Lamou najednou. Ona totiž Verunka strašně ráda jí, tak aby nehladověla a aby se spolusedící v lavici s ní o svačinu nemusel dělit. Skoro si říkám, že by měl mít Mates do školy taky dva boxy, co když bude sedět Verunka s ním... A on je taková hodná dušička, on by se jistě, hladov - nehladov, podělil.

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

S dětmi je legrace a ty to umíš moc dobře napsat.Krásně jsem e pobavila :-))Jen v těch počtech je to slabší.Přepočítej si ten čtvrtrok :-))

Anonymní řekl(a)...

Jejda, to by bylo fajn, kdyby lok měl 16 měsíců:-)
ips

Anonymní řekl(a)...

no tak teda třenina roku, no:) s ostudou klopím oči....