Veškeré zde zveřejněné fotografie podléhají autorskému zákonu a není dovoleno je bez mého písemného souhlasu publikovat dále.



neděle 24. července 2011

Borůvka

Tak a je zasazena. Zbylo mi asi 45l rašeliny a tak jsem se rozhodla pořídit nám borůvku - rostlinu. Nakoupila jsem a paní u pokladny mi říká, to bude chtít 2 rostliny, že není samosprašná, či co. A tak jsem běžela od pokladny ještě pro jednu borůvku jiného druhu. Celá udýchaná běžím k pokladně, kde se dozvídám další jobovku - potřebuju pod každou rostlinu min. 50l rašeliny, tak běžím pro další pytel rašeliny.... Takhle se prodává :) no a doufám, že se budou mít u nás dobře, jsou totiž na (dle mého názoru) nevhodném místě, které se ale líbí manželovi, tak snad se tam bude líbit i těm borůvkám, když mě nakonec stály tolik sil i peněz.

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Za rok tam budete mít obrovské modré keře :-))) J.

ivy řekl(a)...

Možná se mi to jen zdá,ale nejsou moc blízko vedle sebe?V rašelině se jim určitě bude dobře dařit,tak ať je dostatek prostoru při sklizni :-))

Jaktík řekl(a)...

No je to možné, že jsou blíž než by měly být... paní ukazovala tak 50cm, já je mám tak 70cm, ta fotka je pohled z okna. Je to blízko? Mám ty holky rozsadit? :)