Veškeré zde zveřejněné fotografie podléhají autorskému zákonu a není dovoleno je bez mého písemného souhlasu publikovat dále.



středa 6. července 2011

Zase hmyz...

Ale takový jsem ještě opravdu neviděla... Tak jsem ho pro Vás vyfotila. A udělal mi bobky či co na sušáku.

A ještě mravenci. Nikdy jsem proti nim nějak výrazně nic neměla, ale letos mi připadá, že mají chodbičky pod celou mojí skalkou, kam rejpnu, tam se vyrojí, půdu kypří a kytičky se pak v té písčité, kamenité půdě nemají šanci udržet. Stačí jeden z těch prudkých deštíků, co teď tu vládnou a kytka je napůl mimo své původní místo :)

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Housenka je krasavice :-)

Mravence jsem kdysi "stěhovala".Vyhrabala jsem celý jejich příbytek do kbelíku a odnesla na hodně odlehlé místo zahrady.Teď na to jdu chemicky.Dokážou úplně zničit kytičky,tak se s nimi nepářu...

ivy

Anonymní řekl(a)...

jsem přemýšlela, že bych jim tam kápla tea tree, co by to udělalo...

Anonymní řekl(a)...

Ta housenka je nádherná, A nohatá!, to jsem teda taky ještě neviděla.
ips

Anonymní řekl(a)...

Teď přwmýšlím, kde ona má vlastně hlavu??
ips

Jaktík řekl(a)...

Já ti nevím, kde má hlavu, vzhledem k tomu, že ty bobky jsou dole, tak předpokládám, že hlava je nahoře, ať ty bobky jsou výtrusy nebo cokoli jiného:)