Veškeré zde zveřejněné fotografie podléhají autorskému zákonu a není dovoleno je bez mého písemného souhlasu publikovat dále.



neděle 27. listopadu 2011

Čas tak rychle letí

Když jsem byla malá, tak jsem si myslela, že se zeměkoule otáčí tak rychle, jak se s ní otáčejí nad zemským povrchem mraky. Dneska jsem si na to vzpomněla, když pluly mraky po nebi opravdu závratnou rychlostí. A chtělo se mi důrazně skočit. To pro to, že jsem si jako malá myslela, že když si skočím, že je tím trochu zbrzdím. A tím i čas. Krásná představa, nemyslíte? Pojďte, nezaskáčem si všichni? Že bychom to na chvilku zbrzdili?

Letí to letí, plyne to plyne, jako voda v řece. Hyneček umí zamávat asi 14 dní, říká asi týden "auto", asi 4 dny "táta" (máma samozřejmě ani náznakem), dva dny dělá "paci paci", když jsem u něj tak mi zvedne ruce na "jak jsi velikej". Letí to, letí. Pojďte si zaskákat, prosím! :)

3 komentáře:

Ipsilonka řekl(a)...

Já bych skákala, a jak! Jestli on ten čas neběží rychleji a rychleji proto, že nám, starším, už to skákání tak nejde.
ips

Anonymní řekl(a)...

:)

Jarmila řekl(a)...

Zaskákala jsem si aspoň v duchu :-)