Veškeré zde zveřejněné fotografie podléhají autorskému zákonu a není dovoleno je bez mého písemného souhlasu publikovat dále.



pátek 25. listopadu 2011

Náš zamilovaný domeček

Pamatuju si, že jsme se o ledačemž museli dohadovat. Mluvím o práci na našem domku a o drobných záludnostech či snad malých podvůdkách, co si na nás dělníci i vedení firmy připravli a o neustálém dohadování se s nimi. Manžel trval na tom, že když máme v projektu stříšku na komín, kterou jsme si zaplatili, tak že ji tam chcem, ikdyž - jak říkali stavebníci - je tam úplně zbytečná.  (?tak proč jsme ji měli v projektu a kdo to tam navrhl?). Stříšku nám tam nakonec namontovali, protože peníze se jim vracet nechtělo.

Dneska zatápěl můj muž a odjel do práce a já se jala uspávat Hynečka po polní pěšince. A cestou zpět koukám, jak se z našeho komína valí kouř. A že to byl nějaký kouř! Díky stříšce, kterou si můj muž uhájil a relativnímu bezvětří, vytvářel kouř nad komínem krásná srdíčka :) Máme zamilovaný domeček :) Jen mě mrzí, že jsem neměla s sebou foťák.

1 komentář:

Jarmila řekl(a)...

To je hezká představa :-)