Veškeré zde zveřejněné fotografie podléhají autorskému zákonu a není dovoleno je bez mého písemného souhlasu publikovat dále.



sobota 5. listopadu 2011

Spánek o dovolené

Nebudu nic předstírat. Spánek o dovolené nebývá pro mě tím největším požitkem, popravdě téměř nebývá. Alespoň pro dnešní noc to platilo dvojnásob. Tak nejdřív jsem uspala Hynečka - a zhruba po půl hoďce ho pak uspávala až do rána. Týna usla po dnešním výšlapu hnedka, to bylo prima. Za nedlouho jsem si šla lehnout i já. Pak se šli ubytovat spoluležníci z vedlejšího pokoje, co máme společnou chodbičku, to Hyndu velice rozveselilo. Když jsme konečně zabrali přes lomoz v pokoji i dole v restauraci, kde se dali do popíjení a hraní na kytaru sedmero tatínků se sedmero školkovými dětmi, ozvala se příšerná rána - to Týna spadla z postele. Hynda to neváhal komentovat, zřejmě vtipně, neboť ho to opět rozveselilo. Když jsme zabrali oba dva, přišel manžel, probudil napřed mě a tak jsem se vydala na toaletu, když se vracím tak se zděšením koukám, jak si manžel hladí spícího Hyndu. Hyndovi se to líbilo a tak tatínka odměnil žvatláním. Zatímco se Hynda snažil taťkovi sdělit něco - jistě důležitého, tatínkovo oddychování se postupně měnilo v hlasité chrápání. Týna se začala vrtět. Ach jo. "V Montgomery bijou zvony" je slyšet z restaurace. Je půl třetí ráno. Konečně jsem usnula na delší dobu, když se najednou kolem 4 hodiny ozve Hynda na kojení, takový ten slabounký hlásek říkající - něco by to chtělo - slibující, že v případě rychlého vyhovění Hyneček ještě usne. Hyneček nebyl ani napravo ode mne, ani nalevo ode mne. Kam odlez? Prohlížím nevěřícně celou postel. Budím manžela se slovy - "Kde je Hynek? On tu není!" Manžel se převalí se slovy - "Nevím." A spí dál. Ozve se slaboulinký hlásek. Napadne mě zašátrat do škvirky vedle postele. Nahmatám končetinu. Hynda spadl! Nejsem si jista jestli se ho snažim vytáhnout nahoru za ruku nebo nohu, snažím se opatrně najít hlavičku - povedlo se a už ho netahám nahoru za nohu, ale za ručičky. Hyndovi dobrodružství nepřišlo ani nijak uvláštní - bral to jako normálka, žádné velké vzrůšo. Ovšem už mu nestálo za to, aby usnul pořádně, už si jen tak žužlal a pak už si řekl, že je čas vstávat. Hmmm. Aspoň, že už šli tatínkové spát. Momentálně Hynda spinká v kočárku a zbytek chaty se začíná trousit na snídani, jdu sklidit pc, neboť mám šílený hlad :)

2 komentáře:

Jarmila řekl(a)...

Vím, že jsem hnusná a že se to nikomu nelíbí, ale já jsem proti dovoleným nebo jiným podobným taškařicím s malými dětmi. Jsem přesvědčená, že potřebují klid a že o nic nepřijdou :-)

Anonymní řekl(a)...

Něco na tom je, co se týče těch miminek (ani druhá noc nebyla o nic moc lepší), ale Týně už bude 6let a ta se na dovolené srašně moc těší. Ona by o to přišla, Hyndovi je to šumák. Je mezi nimi velký věkový rozdíl a tak je to o přizpůsobování se. Např. každé ráno musím budit jednoho z nich podle toho druhého, taky by se to mohlo brát jako něco nepatřičného, ale je to ve prospěch jednoho z nich.